Drugi rok za prijave programov usposabljanj s področja digitalnih kompetenc za otroke in mlade

Po odličnem odzivu otrok in mladih na prvi krog usposabljanj za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev smo na Ministrstvu za digitalno preobrazbo odprli prijave na drugi rok javnega razpisa za sofinanciranje usposabljanj za leto 2024. Prijave zbiramo do 30. novembra 2023 do 12. ure.


Preberite celotno objavo na:
https://www.gov.si/novice/2023-11-15-drugi-rok-za-prijave-programov-usposabljanj-za-otroke-in-mlade/



15. november 2023|MZZ|Iz medijev|Agencijske novice

Se strinjate? Se ne strinjate? Bi radi kaj dodali?

Želite o zgoraj napisanem obvestiti svoje prijatelje ali znance? Uporabite gumbe za širjenje vsebin po socialnih omrežjih (gumbi so na levi strani nad in pod menijem)!

Vsako vaše mnenje je dobrodošlo - napišite ga!

Zadnje objave


Dnevni informativni bilten Centra za obveščanje Republike Slovenije
5.5.2024, Pomembnejši dogodki s področja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami dne 5. maja 2024.

Zaživela projektna spletna stran INSPIRING ERA!
4.5.2024, Evropska komisija je v okviru izvajanja Načrta politik ERA (angleško ERA Policy Agenda) finančno podprla projekt INSPIRING ERA. Nova spletna stran projekta, dosegljiva na naslovu...

Zaživela spletna stran projekta INSPIRING ERA!
4.5.2024, Evropska komisija je v okviru izvajanja Načrta politik ERA (angleško ERA Policy Agenda) finančno podprla projekt INSPIRING ERA. Nova spletna stran projekta, dosegljiva na naslovu...

Dnevni informativni bilten Centra za obveščanje Republike Slovenije
4.5.2024, Pomembnejši dogodki s področja sistema varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami dne 3. maja 2024.

Sprememba poslovanja krajevnih uradov Beltinci, Prosenjakovci, Puconci, Rogašovci in Šalovci
3.5.2024, Krajevni urad Beltinci bo zaprt v petek, 10. maja, krajevni urad Prosenjakovci v četrtek, 9. maja, krajevni urad Puconci v ponedeljek, 6. maja, krajevni urad Rogašovci v sredo, 8. maja in petek,...


<